Yatırımı ‘güzelleştirecek’
Gratis CEO’su Bülent Gürcan, Türkiye’de 650’yi aşkın mağaza ile hizmet verdiklerini belirterek, “2022’de başta yeni mağaza yatırımları olmak üzere yatırımlarımıza devam edeceğiz. Gratis’in kendi markalarıyla 2022’de ihracata başlayacağız” dedi. Gürcan, tüm mağazalarındaki çalışanlarının kadın olduğunu, 5 bin 500’ü aşkın çalışanlarının da yaş ortalamasının 28 olduğunu söyledi.
Gürcan, kişisel bakım sektörünün NielsenIQ verilerine göre 2020 yılında bir önceki yıla göre yüzde 17 oranında büyüme gösterdiğini dile getirerek, bu rakamın 2021 yılının ilk 9 ayında ise geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 21’lere ulaştığını aktardı.