Unreal Engine 5.1, oyun geliştiricilerinin ve diğer büyük ölçekli etkileşimli projelerin verimliliğini artırmak için çeşitli özellikler ekleyerek ekiplerin daha üretken olmasına yardımcı olmaktadır.
UNREAL ENGINE 5.1 YAYINLANDI
Video oyun geliştiricilerinin yeni durağı Unreal Engine 5’in yeni sürümü nihayet yayınlandı. Lumen, Nanite ve sanal gölge haritaları güncellemelerini içeren Unreal Engine 5.1 yayınlandı.
Lumen dinamik küresel aydınlatma ve yansıma sistemi, Nanite sanallaştırılmış mikropoligon geometri sistemi ve Sanal Gölge Haritaları (VSM) için yeni nesil konsollarda ve yetenekli PC’lerde 60 fps’de çalışan oyunları ve deneyimleri desteklemek için zemin hazırlandı.
DX12 için otomatik Pipeline State Object (PSO) önbelleğe almayı uygulayarak bir oyunu DX12’de gönderime hazırlamak için gereken süreci basitleştirildi.

GÜNDEM
10 Aralık 2025YAŞAM
10 Aralık 2025DÜNYA
10 Aralık 2025DÜNYA
10 Aralık 2025GÜNCEL
10 Aralık 2025DÜNYA
10 Aralık 2025DÜNYA
10 Aralık 2025
1
FENERBAHÇE BEKO FİNALDE! PANATHINAIKOS’U DEVİREREK EUROLEAGUE’DE TARİH YAZDI
12301 kez okundu
2
“Milliler A Ligi Umudunu Play-Off’a Taşıdı!”
2289 kez okundu
3
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
2101 kez okundu
4
FUTBOLUN HUKUKİ KAOSU: TAHKİM’İN TÜM KARARLARI İPTAL EDİLEBİLİR
2032 kez okundu
5
VAR SİSTEMİ AT YARIŞLARINDA DA KULLANILACAK: İLK ADIM ATILDI
2020 kez okundu