DOLAR

32,5545

0.26%
EURO

35,1865

0.63%
ALTIN(gr)

2.433,94

-0,18%
BİST 100

%
Milangaz, The Globee Awards’ta ‘Yılın Pazarlama Kampanyası’ kategorisinde gümüş ödül kazandı
  • ALSANA HABER
  • EKONOMİ
  • Milangaz, The Globee Awards’ta ‘Yılın Pazarlama Kampanyası’ kategorisinde gümüş ödül kazandı

Milangaz, The Globee Awards’ta ‘Yılın Pazarlama Kampanyası’ kategorisinde gümüş ödül kazandı

ABONE OL
Mayıs 16, 2023 14:36
Milangaz, The Globee Awards’ta ‘Yılın Pazarlama Kampanyası’ kategorisinde gümüş ödül kazandı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Milangaz, dünyanın önde gelen iş ödülleri arasında yer alan The Globee Awards’ta marka relansmanıyla ‘Yılın Pazarlama Kampanyası’ kategorisinde gümüş ödüle layık görüldü.

Ağustos 2020 tarihinde OYAK Grup Şirketleri bünyesine katılan Milangaz, bu yıl 10’uncusu düzenlenen dünya çapında en iyilerin seçildiği Globee Sales, Marketing, Customer Success and Operations Awards ödül programında ‘Yılın Pazarlama Kampanyası’ (Marketing Program of the Year) kategorisinde marka relansmanıyla gümüş ödülün sahibi oldu.

Milangaz Genel Müdürü Güray Işıkgüner, her yıl farklı alanlarda dünyanın en iyi şirketlerini seçen The Globee Awards gibi prestijli bir programın ödülüne layık görülmekten büyük mutluluk ve gurur duyduklarını söyledi.

GÜVEN DUYGUSUNU ÖN PLANA ÇIKARDIK

Milangaz’ın son dönemde sergilediği başarılı tabloda, OYAK Genel Müdürü Süleyman Savaş Erdem’in ortaya koyduğu vizyon ve stratejinin büyük etkisi olduğunun altını çizen Işıkgüner, “Milangaz olarak yenilenen yapımız ile birlikte tüketici odaklı bakış açımız ve sektördeki en güvenilir marka olma misyonumuz doğrultusunda geçtiğimiz yıl kurumsal kimliğimizi, logomuzu ve marka iletişimimizi yeniledik. Yeni logomuz ve kurumsal kimliğimiz tüketici beklentilerini gösteren araştırma sonuçlarına göre oluştu. Modern bir duruşa sahip olan yeni logomuzu şekillendirirken Milangaz’ın genç, dinamik ve çevreci yapısıyla güven duygusunu ön plana çıkarmayı hedefledik. Bununla birlikte yeni iletişim stratejimiz Milangaz’ın yenilenen yapısı, dönüşümü ve tüketici odaklı vizyonuna paralel olarak gerçekleşti. Tüketicilerimiz tarafından kabul gören konseptimiz doğrultusunda markamızı yeniden konumlandırdık” dedi.

‘AMACIMIZ EN YÜKSEK MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ’

Yeni yönetim anlayışlarıyla, süreç ve operasyon yönetimleriyle ilgili iyileştirmelere hız vererek, sektörde referans marka olma yolunda hızla ilerlediklerinin altını çizen Işıkgüner, gelecek dönemde de ‘mutlu tüketiciler’ ve ’emniyetli sektör’ odağı ile faaliyetlerini sürdüreceklerini ifade etti. Işıkgüner, Milangaz olarak en büyük amaçlarının ürün ve servis kalitesinde en yüksek müşteri memnuniyetine ulaşmak olduğunu vurguladı.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.