Güvenlik sistemleri kurucusu Pronet aboneleri son aylarda büyük bir sıkıntı ile karşı karşıya kalıyor. Müşteriler aboneliklerini iptal etmek isterken Pronet, bu talepleri görmezden geliyor.
FATURALANDIRMAYI SÜRDÜRÜYORLAR
Müşteriler aboneliklerini sonlandırmak için başvuru formlarını eksiksiz bir şekilde dolduruyor. Daha sonra bunu şirkete gönderiyor. Fakat şirket bunların hepsini görmezden gelerek müşterilerin aboneliklerini devam ettirirken faturalandırma sürecini de sürdürüyor.
MAİLLER DE ÇAĞRI MERKEZİNE YÖNLENDİRİYORLAR
Bunun yanında marka atılan maillerde ise çağrı merkezine yönlendirerek herhangi bir cevap vermiyor. Müşteriler bir an önce bu durumun düzeltilmesini bekliyor.
MAGAZİN
15 Mayıs 2024MAGAZİN
15 Mayıs 2024MAGAZİN
15 Mayıs 2024MAGAZİN
15 Mayıs 2024MAGAZİN
15 Mayıs 2024MAGAZİN
15 Mayıs 2024GÜNDEM
15 Mayıs 2024Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.